Ing. Eliška VILDOVÁ, Ph.D.

Fotografie
externí spolupracovnice katedry marketingu, obchodu a služeb
spolupracovnice centra cestovního ruchu
 
e-mail e.klatova@seznam.cz

Publikace

Příspěvky v odborných časopisech
  • Vildová, E.; Martinčík, D.; Tlučhoř, J.; Jakubíková, D. Measuring Customer Satisfaction and Loyalty in Spa Companies. E+M Ekonomie a Management, 2015, roč.18. č.1, s.151-168, ISSN 1212-3609.
Statě ve sborníku
  • Jakubíková, D.; Vildová, E.; Tlučhoř, J. Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku. In 7. Mezinárodní vědecká konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Sborník konference.. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018, s.34-44. ISBN 978-80-7510-280-5.
  • Jakubíková, D.; Vildová, E. Je lázeňství oborem, ve kterém najdou uplatnění absolventi vysokých škol?. In Folia Turistica 4. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2014, s.207-215. ISBN 978-80-557-0697-9.
  • Jakubíková, D.; Vildová, E. Spokojenost lázeňského hosta. In Sborník recenzovaných příspěvků. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2014, s.152-163. ISBN 978-80-7248-955-8.
  • Klatová, E. Toleranční zóna spokojenosti zákazníků. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2010. s.1-8. ISBN 978-80-7318-922-8.
  • Klatová, E. Spokojenost zákazníků jako součást společenské odpovědnosti firem. In MendelNet PEF 2009. Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2009, s.1-6. ISBN 978-80-7375-351-1.
  • Klatová, E. Management stížností v podnicích cestovního ruchu a způsoby jejich sledování. In CD s recenzovanými příspěvky z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2009. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2009, s.1-9. ISBN 978-80-7318-812-2.
  • Klatová, E. Management stížností - případová studie. In Management a marketing sportu a cestovního ruchu. V Plzni : Západočeská univerzita, 2009, s.102-106. ISBN 978-80-7043-801-5.
  • Jakubíková, D.; Tlučhoř, J.; Klatová, E. Management stížností v podnicích cestovního ruchu. In Nové trendy - nové nápady 2008. Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2008. s.109-116. ISBN 978-80-903914-8-2.