Základy marketingu (KMO/MTGA)
Počet kreditů: 6Rozsah (Př+Cv+Sem): 2+ 1+ 0
Semestr: ZS
Garant: 'Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA'
Podmiňující předměty:
Vylučující předměty:
Způsob zakončení: Zkouška
Anotace
Objasnit úlohu marketingu při řízení podniku, naučit využívat marketingové nástroje v praxi, ukázat provázanost marketingu a ostatních vědeckých disciplín. Představit studentům příkladná řešení, diskutovat případové studie a vést je k obhajování svých výstupů. Na základě požadavků z praxe předat studentům základní marketingové kompetence tak, aby se zvýšila jejich budoucí hodnota na trhu práce.Vyučující:
- Ing. Dita HOMMEROVÁ, Ph.D., MBA
- Ing. Tomáš CHLOPČÍK
- Ing. Michal MIČÍK, Ph.D.
- Ing. Pavel MLNÁŘÍK
- Ing. Jan TLUČHOŘ, Ph.D.
Prezenční studium
- Stránky předmětu v courseware - základní informace o předmětu (není nutné přihlášení ORION)
- Stránky předmětu v courseware - plná varianta (bude vyžadováno Orion heslo)
Kombinované studium (včetně CŽV)
- Stránky předmětu v courseware - Informace k celoživotnímu studiu (CŽV) a kombinovanému studiu naleznete v záložce "kombinované studium" - (bude vyžadováno Orion heslo)